פרויקט עם התאמה טובה לשוק צפוי להיות רווחי יותר וקל יותר לשיווק, מה שהופך את ההתאמה לשוק להיבט מכריע ביזמות נדל"ן.
אסטרטגיה שיווקית ושימוש בטכנולוגיה יכולים להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של הפרויקט, בכך שהתוצאה תהא הגעה לקהל הנכון, עם המסר הנכון ובזמן הנכון.
החשיבות של בניית חוויית רכישה מותאמת עבור קהלי היעד צריכה להיות מקיפה בשיווק למגורים, לרבות בחווייה המקוונת, במשרד המכירות ובהכשרת צוות המכירות. זאת בשאיפה להפוך את תהליך הרכישה לחלק ומהנה ככל הניתן.